donderdag 24 januari 2008

Bruidsdouche





Bridal shower, ook wel Kitchen Tea Party genoemd hier in Zuid-Afrika, is een feestje dat wordt georganiseerd voor de bruid waarbij cadeautjes worden gegeven. Tot mijn verrassing word ik gebeld door Louise, de moeder van Genevieve, om mij uit te nodigen voor Genevieve's bridal shower. Uiteraard neem ik de uitnodiging graag aan. Om 18.30u is het verzamelen bij een vriendin van Louise. De gasten hebben nogal problemen om er te komen, doordat weer veel stoplichten buiten werking zijn door het load shedden van Eskom. Voor mij is het maar een paar km van mijn huis en ik doe er al een half uur over. Sommigen hebben er meer dan 2 uur over gedaan. Gelukkig kan dat de pret niet bederven. Eerst wordt Genevieve uiteraard een mooie outfit aangetrokken. Nadat het een en ander aan drank en etenswaren is genuttigd, begint het cadeautjes uitpakken. Hierbij moet Genevieve raden van wie elk pakje afkomstig is. Als ze het mis heeft, moet ze voor straf o.a. op een nep megapenis met ballen een rondje galopperen door het huis. De 'Head Massager', vaak beter bekend onder de naam "Orgasmatron", die ik haar cadeau geef, levert haar aardig problemen op. Haar aanstaande echtgenoot is namelijk een Australiër en de Head Massager komt oorspronkelijk uit Australië (uitvinding van de Aboriginals). Dus gaat ze de hele familie uit Australië langs, om vervolgens ongelovig te kijken als ik haar dan eindelijk uit haar lijden verlos. Het cadeau is bij velen onbekend en wordt al snel van hand tot hand gegeven om uit te proberen en met succes! Het feestje lijkt door de "Ahhhh wat lekker!" en "Ooooooohhhh this is better than sex!" bijna in een orgie te ontaarden.

Geen opmerkingen: