zaterdag 4 augustus 2007

Bowlen met de Tequila Babes!





Het begon met een lunch bij Primi Piatti in de Rosebank Mall. Afspraak was om 13.00u, maar vrijwel alle dames waren "fashionably late", inclusief mijzelf en Suzelle, die me kwam ophalen. Een luidruchtige groep van zo'n 15 dames met "pig tails" (twee vlechten) in het haar, jeans en sneakers/platte schoenen deed menig winkel- en restaurantbezoeker met verbazing toekijken hoe ze meerdere tequilashots naar binnen goten. Als vers "Tequila Babe" stak ik nogal af bij de professionals, maar de tweede shot ging al een stuk soepeler dan de eerste! Tegen 15.00u vertrokken we naar de futuristische bowlingbaan met aangrenzende bar. Twee teams werden samengesteld waarna een fanatieke competitie begon. Gelukkig hadden we twee topscoorders in ons team, want een slechtere bowler dan ik is op aarde niet te vinden! Na een korte pauze en helaas het vertrek van een paar dames, werden nieuwe teams samengesteld. Dit keer zaten de topscoorders beide in het andere team. Wonder boven wonder had ik in 3 rondes al meer punten dan in de hele vorige wedstrijd en zowaar droeg ik serieus bij aan de overwinning door een aantal "spares" en.... een strike! Mijn eer was gered. Moe maar voldaan wordt hartelijk afscheid genomen op de Zuid-Afrikaanse methode (1 kus en een omhelzing). Stuk voor stuk mooie en toffe meiden. Heb me hierdoor wel gerealiseerd dat ik dit toch wel gemist heb de afgelopen tijd. Helaas moet ik de volgende aflevering op 1 september missen vanwege onze vakantie in Nederland, maar in oktober ben ik er zeker bij! Dan staat de ijsbaan op het programma. En ik kijk nu al uit naar woensdagavond. Dan gaan we met een paar Tequila Babes en wat aanhang eten bij Cubana in Fourways.

Geen opmerkingen: