zaterdag 25 augustus 2007

Online, offline...

Zaterdag is ons eerste dagje lekker thuis. Ik verheugde me al een tijd op mijn eerste ritje op de fiets naar het dorp en Aldwin's vingers brandden om met de computer aan de slag te kunnen. Grote frustratie dus als blijkt dat door een stroomstoring in het boerderijtje het thuisnetwerk van slag is. Gelukkig kan om 13.00u al iemand langskomen om het te helpen fixen. Door een optocht van vrachtwagens met gehandicapten, arriveert hij echter pas halverwege de middag. Ondertussen ben ik weer telefonisch online met mijn AH Mobiel simkaart (ja 2organize, Bülent in het bijzonder, ik blijf jullie trouw :-) ). Terwijl de heren de computerproblemen trachten op te lossen, breng ik de middag lekker door aan de telefoon. Uiteindelijk is het probleem opgelost en kan Aldwin eindelijk echt aan de slag. De frustratie is dan ook groot als blijkt dat er nog steeds netwerkproblemen zijn als de monteur al weg is. Nog maar weer bellen en iemand langs laten komen...

Geen opmerkingen: