zaterdag 22 december 2007

KL592 - Coming home for Christmas

Dikke truien, lange broeken, warme sokken, dichte schoenen... onze bagage bevat wel even wat andere kleding dan de zomerse topjes en poloshirts die we momenteel in Zuid-Afrika dragen. Hopelijk doorstaan we met dit materiaal de klimaat- en temperatuurwisseling deze keer wat beter (ik moest het de vorige keer een paar dagen bijna zonder stem doen en hoestte vervolgens mijn longen uit mijn lijf). Toch zien we ernaar uit om het echte kerstgevoel te krijgen, want als je meer dan 30 jaar lang gewend bent aan kou, regen, wind en - soms - sneeuw tijdens Kerst, dan is het best lastig om zomervakantie en 25 graden celsius te laten rijmen met Kerst. Mochten jullie ons willen bereiken, mail dan naar het bekende adres of bel naar het eerder via mail gecommuniceerde Nederlandse mobiele nummer. Vanaf volgende week hopen we ook de berichten te kunnen aanvullen met de foto's en video's zoals jullie van ons gewend zijn!

2 opmerkingen:

Marilyn zei

Keep up the good work. Merry Christmas!

Anoniem zei

Hoi Aldwin en Talitha,

Dat zal wel even wennen worden, als jullie vandaag op Schiphol in een "witte wereld" van sneeuw en ijs landen.

Hebben jullie zin om deze of volgende week wat af te spreken? Ik geniet van een 1.5e week durende vakantie. Daar was ik helemaal aan toe - na een maand keihard werken.
We bellen !
Groetjes, Meike