zondag 6 mei 2007

Stroopwafels bij 2organize!

Traditie bij 2organize: als iemand weggaat, trakteert hij of zij op stroopwafels. Na 8 jaar was ik aan de beurt. Donderdag 3 mei...mijn laatste dag bij 2organize. Het was een geweldige tijd. Toen Arjan tijdens onze afscheidslunch vroeg naar de top 3 van leukste herinneringen, aspecten dan wel gebeurtenissen van de 8 jaar bij 2organize, stonden met stip op nummer 1 de collega's! Het weekend Maastricht was het ultieme bewijs. Een beter afscheid had ik me niet kunnen wensen. Ik wil alle collega's nogmaals hartelijk bedanken voor hun gezelligheid, collegialiteit & humor. Ik zal jullie (& de goede feestjes) allemaal missen en hoop dat jullie zo nu en dan eens wat van je laten horen.

Alle gezondheid, liefde & geluk toegewenst!

Talitha

Geen opmerkingen: