vrijdag 22 juni 2007

Een enerverende dag





Donderdag waren we gebeld met het goede nieuws dat onze zending wordt vrijgegeven en vrijdag zou worden afgeleverd om 15.00u. Vanochtend werden we gebeld of het ok was dat de zending zowaar eerder zou worden afgeleverd, nl. tussen 10 en 11. Geen probleem uiteraard. Mama en ik stappen snel in de auto om hangers te halen en in het winkelcentrum word ik nogmaals gebeld met de bevestiging dat de zending tussen 10 en 11 wordt afgeleverd. Na wat telefonische aanwijzingen staat het bakkie met onze container voor de deur. Bij het uitpakken blijkt dat de kleding helaas wel te lijden heeft gehad. Om 13.00u halen we de Jeep op en ik heb de eer om als eerste de Jeep te besturen naar het Design Quarter waar we gaan lunchen. Na een uitgebreide en heerlijke lunch rijden we voldaan richting huis, als we besluiten nog even langs de postbus te rijden. Verbouwereerd kijkt Aldwin me aan met de melding dat de postbus niet open wil. Ik probeer mijn sleutel, maar ook die werkt niet. Later blijkt dat het slot van de postbus kapot is en men verwacht dat het over 2 weken weer gemaakt zal zijn... In de tussentijd zal iemand ons persoonlijk de post komen bezorgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zevenhoven, 24 juni 2007

hallo,

ik mag 16 juli afzwemmen. Volgende week moet ik met kleren aan zwemmen. ik ben ook deze week op schoolreisje geweest naar Drievliet. Dat vond ik best spannend.maar het schommelschip daar werd ik duizelig van. Hoe gaat het bij jullie? We lezen jullie avonturen iedere week.

groetjes van RooS