vrijdag 22 juni 2007

Woensdag 20 juni: ik verbind u door

Het alarm was nog steeds niet aangesloten. Het eerste bezoek van twee medewerkers van het beveiligingsbedrijf was niet eens terug te vinden bij het bedrijf en het tweede bezoek had ook nog geen resultaat opgeleverd (belofte was: morgen is het aangesloten...). Navraag op dinsdagochtend had de verrassing opgeleverd dat donderdag technici zouden langskomen om het alarm aan te sluiten, toch handig als ik dat ook weet zodat ik er ben! Mijn contactpersoon geeft aan dat hij wel heeft doorgegeven dat ik gebeld moest worden, maar dat was niet gebeurd. Hij zegt toe dat iemand mij alsnog belt, maar ik besluit zelf te bellen. Later die dag word ik gebeld dat ze woensdag (dus niet donderdag) voor 12.00u op de stoep staan. Om 12.15u bel ik het bedrijf om door te geven dat ik al een hele ochtend voor niets heb zitten wachten. Ik word (en ik overdrijf niet!) maar liefst vijf (!!!) keer doorverbonden om vervolgens even zoveel keer het verhaal te doen. De laatste dame weet mij echter weer vrolijk te stemmen en dit keer wordt de belofte zowaar waar gemaakt. Om 14.00u staat inderdaad een technicus voor de deur en het alarm is vervolgens inderdaad actief.

Geen opmerkingen: