vrijdag 8 juni 2007

Maandag 4 juni: hoezo werken op maandag??


Tussen alle huishoudelijke en regelzaken door eindelijk toegekomen aan een echte ex-pat-wife euhh -girlfriend -activiteit...Beauty Spa! Stond ook nog op het lijstje om te vinden. En gevonden is ie zeker. In Rivonia, op korte afstand van ons huis, zit Skin Sense (http://www.skinsensedayspa.com). Om 14.00u stond ik bij de receptie, nadat ik eerst bij een andere Spa was geweest. Die zat alleen helemaal in Parkview (zeker een half uur rijden vanaf ons huis) en zag er niet echt aantrekkelijk uit. Gesitueerd in een wijk waar moeilijk kon worden geparkeerd en die me qua sfeer ook niet trok. Ik kon zowaar gelijk om 15.00u terecht! Dat liet ik me geen tweede keer zeggen, dus is dit ex-pat-meisje maar eens lekker gaan loungen in het solarium, omringd door een tuin en fonteinen, met een kopje thee en een magazine erbij. Ik was dus eigenlijk al helemaal relaxed toen ze me kwamen halen voor mijn behandeling. Tijdens de behandeling werd ik ook nog eens getrakteerd op een fantastische voetmassage. En de rekening? Voor een all-in behandeling van 60 min. betaal je hier: €29! In Nederland ben je het dubbele kwijt! Je bent dus zelfs na betaling nog steeds ontspannen ;-) Dit geldt voor alle massage- en schoonheidsachtige activiteiten. Daar gaan we dus zeker goed gebruik van maken! De volgende afspraak staat al gepland...

Geen opmerkingen: