dinsdag 27 november 2007

Bijkomen, shoppen en een nieuw kapsel

Mijn moeder en Rob slapen lekker uit, terwijl Aldwin en ik om 06.00u alweer naast ons bed staan. Aldwin heeft een belangrijke dag op zijn werk en de gedachte aan alles wat thuis moet gebeuren, zorgt ervoor dat ik ook niet meer kan doorslapen als zijn wekker is gegaan. Als rond 09.30u de oudjes beneden komen, is al heel wat van het to do lijstje afgewerkt. Na een kalm ochtendje en een snelle lunch vertrekken we naar Hyde Park Shopping Mall om mijn moeder af te zetten bij de kapper. Daarna rijden Rob en ik door naar Sandton City waar Rob op zoek gaat naar wat typisch Afrikaanse cadeautjes en ik wat boodschappen haal. Mijn moeder ziet er prachtig uit als we haar zo'n twee uur later weer oppikken. Het is wel even zoeken, want ze was al weg bij de kapper en ze was niet bereikbaar op haar mobiele. Aldwin belde vervolgens dat hij helaas niet met ons thuis kon eten i.v.m. een zakelijk diner wat op het laatste moment was ingepland. We halen lamskoteletjes voor op de braai en butternut, mini-maiskolfjes, peultjes en groene asperges voor in de oven. Het smaakt verrukkelijk. Mag ook wel, aangezien het het laatste diner voor mijn moeder en Rob is bij ons thuis in Zuid-Afrika. Rond 23.00u komt Aldwin thuis en praten we nog even wat na. Dan is het toch echt bedtijd, aangezien mijn moeder en Rob de volgende ochtend heel vroeg naar Kaapstad vliegen.

Geen opmerkingen: