vrijdag 16 november 2007

Hagelbui




Tijdens Zulules vandaag vormen de dagen in Kwazulu Natal waardevolle input. Na afloop van de les besluiten Genevieve en ik samen te gaan lunchen in Sandton City. Het loopt wat uit en ik heb dan nog een heel lijstje met zaken te doen als we afscheid nemen. Net als ik mijn auto wil gaan halen op het parkeerdek, begint het te stormen. Na de kou, sneeuw en spectaculaire onweersbuien, verrast het weer wederom: hagelstenen ter grootte van knikkers komen namelijk uit de lucht net op het moment dat Aldwin met de Jeep van z'n werk naar huis wil rijden. Aldwin belt me met de waarschuwing voorlopig niet de weg op te gaan. Even later belt hij weer met de mededeling dat ondanks een terugtocht naar de overdekte parkeergarage de motorkap van onze Jeep helaas niet ongeschonden is gebleven...

Geen opmerkingen: