zaterdag 3 november 2007

Bootcamp!




Na vandaag weet ik een beetje hoe het is om in het leger te zitten... De Tequila Babes hadden een bootcamp georganiseerd. Om 17.30u moest ik me op het terrein melden. Nu verwachtte ik van alles, maar geen hindernisbaan รก la U.S. Marines. Touwklimmen, hardlopen, opdrukken, tijgeren, noem het maar op. Zelfs mijn hoogtevrees weet ik te overwinnen als we een 10m hoge stellage moeten beklimmen en aan de andere kant weer moeten afdalen (zal wel door de Tequila komen). Het bootcamp blijft niet zonder gevolgen. De dagen erna zou ik alle spieren in mijn lichaam voelen. Ook hebben mijn ellebogen en rug het moeten bezuren; het tijgeren heeft namelijk redelijk wat schaafwonden veroorzaakt. Het bootcamp wordt afgesloten met een heuse Afrikaanse braai (boereworst op broodjes). De dames van het bestuur hadden enorme koelboxen meegenomen, tot de nok toe gevuld met drank en etenswaren. Na een wederom geslaagd Tequila Babes event rijd ik rond 23.00u naar huis.

Geen opmerkingen: