maandag 5 november 2007

Mannen op de muur

Als ik 's ochtends op de patio achter de computer zit, word ik opgeschrikt door het geluid van draden die worden doorgeknipt. Na niet al te lange tijd worden drie mannen zichtbaar die zich voortbewegen over de muur. Op mijn vraag wat ze in godsnaam aan het doen zijn, wordt geantwoord: we moeten de electrische bedrading weer weghalen. Ik snap er niets van, want de bedrading was juist enkele weken geleden aangebracht als extra beveiliging. Het gaat zowaar erg efficiĆ«nt, aangezien een persoon de draden doorknipt, een persoon de draden meeneemt en een persoon de stokken losschroeft en meeneemt! Ik was sowieso al van plan de veiligheidssituatie aan te kaarten bij de bewonersvereniging, aangezien tot nu toe de verandering van beveiligingsbedrijf bepaald geen verbetering is. Ik kwam bijvoorbeeld zaterdagavond terug van het Tequila Babes bootcamp en moest de bewaker wakker maken om de poort voor me te openen! Er wordt vrijwel direct gereageerd door een van de bestuursleden met een uitgebreide update van de situatie. En een paar dagen later zou alles weer als vanouds werken en waren de bewakers volledig geĆ¼niformeerd en wakker.

Geen opmerkingen: