woensdag 28 november 2007

Nog even snoozen...?

Als om 04.45u de wekker gaat, is de verleiding groot om diverse keren op de snooze-knop te drukken, maar daar is geen tijd voor. Om 05.30u moeten mijn moeder, Rob en ik in de auto zitten naar het vliegveld. Ze vliegen vandaag naar Kaapstad voor drie dagen. Keurig op tijd komen we aan. Zelfs de terugweg valt mee qua verkeersdrukte. Heel optimistisch had ik bedacht dat ik gelijk wel kon gaan sporten in de sportschool. Na zo'n vijf kwartier van cardio-fitness, buikspieroefeningen en stretchen heb ik het echter wel gehad en kan ik merken dat het vroege opstaan van de afgelopen week en de korte nacht ervoor me wat beginnen op te breken. Als ik thuiskom, is Aldwin nog net thuis. Even een snelle zoen en dan is hij er vandoor. Na een lekkere douche werk ik wat email weg en pleeg wat telefoontjes. Al snel is het tijd voor wat verwennerij bij Skin Sense. Even langs de postbus en vervolgens is het de hoogste tijd om het weblog bij te werken.

Geen opmerkingen: