woensdag 7 november 2007

Het vlees is zwak

De wekker stond om 05.30u zodat we (heel optimistisch) samen vroeg naar de sportschool zouden gaan. Sportscholen gaan hier namelijk al om 05.00u open en geloof het of niet, het is er druk op dat tijdstip!! Zoals te voorspellen was, lag het bedje veel te lekker en snoozen we even lekker verder, totdat we er dan toch echt uit moeten. Aldwin vanwege zijn werk, en ik vanwege mijn eerste Zulules op woensdagochtend. Na de Zulules nemen Mdabuko en ik even wat dingen door zodat iedereen (hij en wij) zich comfortabel voelt met de situatie. Dit neemt slechts een paar minuten in beslag waardoor ik alsnog in staat ben om op Genevieve's uitnodiging in te gaan om met haar en twee vriendinnen te gaan lunchen bij Moyo at the Zoo. Het is erg gezellig en ik moet de kapper dan ook bellen om te vertellen dat ik wat later ben. Gelukkig is het geen probleem en rond 15.30u zit ik vervolgens bij de kapper waar ik de beste hoofdmassage ooit krijg! Ik doezel weg en vind het ronduit jammer als ze op moet houden zodat mijn haar geknipt kan worden.

Geen opmerkingen: