donderdag 1 november 2007

Weer het dak op?

Vanochtend, als ik net terugkom van de sportschool, word ik gebeld door het pest control bedrijf. Of ze rond 13.00u langs kunnen komen om de geiserruimtes af te sluiten. Eerder was tijdens een storm water in 1 van de geiserruimtes terechtgekomen waardoor een zekering eruit was geklapt en wij geen warm water meer hadden. Vroeger waren de ruimtes afgesloten geweest met een plaat. Deze platen waren echter losgeraakt (waardoor waarschijnlijk ook de duiven waar we eerder last van hadden, in de ruimtes konden komen). Het pest control bedrijf heeft vervolgens gaas gespannen, maar dit is open waardoor water en wind vrij spel heeft. Ze arriveren mooi op tijd. Hun lachende uitnodiging om nogmaals mee het dak op te gaan, sla ik eveneens lachend af. Snel doe ik er nog even een wasje in en eet wat en dan moet ik alweer weg, Aldwin ophalen. Hij is 's ochtends opgehaald door Markus en die zou hem ook weer thuisbrengen. We gaan namelijk vanavond toch met zijn drieën eten bij Giovanni's Pane & Vino (aangeraden door Fabio, eigenaar van een Italiaans restaurant in Hermanus). Maar Markus heeft 's middags een veldbezoek, dus meld ik me zoals afgesproken (ondanks stoplichten die het weer eens niet deden) niet lang na 15.00u bij Aldwin's kantoor. We rijden even langs de postbus, maar deze is weer leeg. We vermoeden dat er iets mis gaat met de postbezorging vanuit Nederland. Van een aantal poststukken weten we dat ze verzonden zijn en dat ze dus allang hadden moeten aankomen. Ga ik dus ook maar weer achteraan...

Geen opmerkingen: