vrijdag 27 juli 2007

Dinsdag 24 juli: Intuitie

Tja, in een eerder bericht kondigde ik het al aan. Maandag terwijl wij lekker werden verwend, ben ik gebeld door het autoverhuurbedrijf, of ik dringend wilde terugbellen...ik bel terug, maar de persoon die erover gaat, is niet aanwezig en zijn supervisor kan zo 1-2-3 niet achterhalen waarover hij belde. De volgende dag word ik weer gebeld en blijkt dat de kaart die ze wilden gebruiken voor betaling van de taxirit niet kan worden gebruikt. Of ik even langs wilde komen om te betalen, duuuhhh, alsof ik even heen en weer ga vliegen naar Kaapstad! O, bent u hier niet meer dan?? Ik stel voor dat ze het bij de rekening voegen voor de huurauto. Dit kan niet, want het zijn twee verschillende rekeningen. Hij belt even terug om na te gaan wat dan de mogelijkheden zijn. Als hij terugbelt, bezweert hij me dat ze het ongemak zoveel mogelijk willen beperken voor me, dus ik mag naar een kantoor van hun in Johannesburg rijden om daar cash te betalen. Right...Mij lijkt een internet transfer veel handiger, waarop hij me nog een keer moet terugbellen om na te gaan of dat kan. Als hij vervolgens weer terugbelt, geeft hij aan dat het kan. Als ik vervolgens om de bankgegevens vraag, geeft hij aan dat hij dan even een email moet sturen. Het spellen van het emailadres neemt vervolgens weer een kwartier in beslag. De rekening is betaald, maar het mag duidelijk zijn dat dit verhuurbedrijf twee klanten kwijt is.

Geen opmerkingen: